Contact en route

U bevindt zich hier: Home | Contact en route

Contact en route

Contact en route Habion


Bezoekadres:
De Molen 94
3995 AX Houten


Hoe kom ik bij Habion in Houten?

Per trein

Habion is gemakkelijk met de trein te bereiken. Ons kantoor zit op de Molenzoom 94 ongeveer 5 minuten lopen vanaf station Houten. Verlaat het perron via uitgang De Molen. U gaat met de trap naar beneden, loopt door de glazen deur en slaat linksaf. Net voor de rotonde gaat u naar rechts en steekt het fietspad en de weg over. Hier bereikt u De Molen. U loopt nu rechtdoor en Habion zit in het 2e gebouw aan uw rechterhand.


Per auto

Routebeschrijving Google Maps
Let op: als u gebruik maakt van een navigatiesysteem in uw auto wordt u niet de juiste weg gewezen. Er is een andere doorgaande route via de rondweg in Houten, zie de tekst hieronder.

Houten is vanuit alle richtingen te bereiken via de A27 (Breda-Hilversum).
• Neem afslag Houten, nr. 29.
• Onder aan de afrit linksaf richting Houten
• Bij de tweede verkeerslichten rechtsaf (Rondweg) richting kantorenpark De Molenzoom* (staat ook op de borden)
• Bij het derde verkeerslicht linksaf 
• Op de rotonde de tweede afslag 
• Bij de volgende rotonde rechtdoor en onder het spoor door 
• De volgende rotonde linksaf, u komt op De Molen
• Na 650 meter vindt u links het Habion-kantoor, aan het busstation. U kunt gratis parkeren achter het gebouw.

Correspondentieadres:
Habion 
Postbus 274
3990 GB Houten

Telefoon (030) 220 47 04 (kantooruren) 
Fax (030) 220 04 60
Openingstijden maandag t/m vrijdag van 08:00 uur - 17:00 uur
E-mail habion@habion.nl
Website www.habion.nl

Persvoorlichting

Bent u journalist, neem dan contact op met:
Joost Maas: 06 533 50 508
Corina van Dijk: 06 132 86 112

Reparatieverzoeken en storingen

Als bewoner van onze woningen dient u zich voor reparatieverzoeken en storingen te wenden tot de lokale beheerder. 
Voor beheerders van ons vastgoed is ons Bedrijfsbureau bereikbaar onder telefoonnummer (030) 221 20 60.

Ontevreden of een klacht?

Habion wil u zo goed mogelijk van dienst zijn en hecht veel waarde aan een goede relatie en samenwerking. Als u ontevreden bent of een klacht heeft, horen wij dat graag. Uw kritiek is voor Habion een belangrijk signaal. Het biedt ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. De kortste weg naar een oplossing is uw ongenoegen rechtstreeks te bespreken met betreffend contactpersoon. Vaak is een oplossing dichtbij of is er sprake van een misverstand. Wij gaan er vanuit dat de meeste klachten naar tevredenheid worden afgehandeld door de direct betrokkene, of door diens leidinggevende. Toch kan het gebeuren dat het niet gelukt is tot een voor u bevredigende oplossing te komen. In dat geval verzoeken wij u dat schriftelijk aan ons te melden in de vorm van een klacht. Uw gegevens worden zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld. Meer informatie over onze klachtenprocedure en het klachtenformulier vindt u hier.