Betaalt u uw huur wel eens te laat? Dat kan een keer gebeuren. Maar als het vaker gebeurt, wordt het bedrag dat u nog moet betalen snel groot. Heeft u een achterstand? Dan sturen we u een e-mail, die er vanaf nu anders uitziet.
Via een link in het bericht kunt u dan alsnog uw huur betalen. Als we geen e-mailadres van u hebben dan sturen we een brief. Als uw achterstand blijft bestaan, dan sturen we een sms-bericht naar uw telefoon.
Controleer de afzender
Aan de afzender kunt u zien dat de mail van ons komt. De afzender moet zijn Team Incasso Woonservice – mailadres: incassowoonservice@habion.nl. De link moet uitkomen op onze speciale betaalpagina. Die begint altijd met https://transactions.habion.nl. Een sms-bericht heeft als afzender Habion.
Bij twijfel contact opnemen!
Kijk bij e-mails en sms altijd goed of het bericht echt van Habion komt. Twijfelt u? Mailt u dan naar incassowoonservice@habion.nl, voordat u op een link klikt.
Op de afbeelding hieronder ziet u hoe zo’n mail eruit ziet.
Minervaplein 1
3054 SK Rotterdam
Postbus 35030
3005 DA Rotterdam
Ons kantoor aan het Minervaplein in Rotterdam is dagelijks te bezoeken.
Openingstijden
Ma – Vr: 8.30 – 12.30
Voor storingen en reparatieverzoeken
storingenhabion@jurriens.nl
T. 088 0301437
Voor huur- en woonzaken
woonservice@habion.nl
T. 010 4228060
(ma t/m vrij van 8.30 uur tot 12.30 uur)
Bouwvereniging/Stichting Onze Woning (KvK 24107608) is per 1 januari 2021 opgegaan in Stichting Habion. Alle contractuele verplichtingen van en/of met Onze Woning gaan van rechtswege vanaf die datum over op Stichting Habion (KvK 30038801).